Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пичове, много пишете, малко четете!
    Прочетохте ли в линка на фиат - форума, че обикновено датчика е включен, т.е. ако мога така да се изразя, с нормално затворени контакти. Като натиснеш съединителя, тогава се изключва и отваря контакт - OFF. Аз поне така схванах. Екото искам да се намеси тука, вероятно на всички ще ни се изясни. Може пък аз да бъркам в разсъжденията.
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • "Копчето" на съединителя реално е стоп машинка. Често се случва да се размести от леглото си или с времето като остареят пласмасите и се чупят държачите и застава в положение което не реагира на натиска на педала.
      Най-вярния тест е с темпомата, ако работи значи всичко е ОК.
      Интересното е че компа си търси инфо от това "копчи" и набива грешка ако не се държи коректно.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
        Пичове, много пишете, малко четете!
        Прочетохте ли в линка на фиат - форума, че обикновено датчика е включен, т.е. ако мога така да се изразя, с нормално затворени контакти. Като натиснеш съединителя, тогава се изключва и отваря контакт - OFF. Аз поне така схванах. Екото искам да се намеси тука, вероятно на всички ще ни се изясни. Може пък аз да бъркам в разсъжденията.
        Мислиш ли че не съм го чел линка на фиат форума ,като аз го постнах ?! И там не са много сигурни в тази информация а обяснява в единия пост "как било при него".
        Освен това пишат че копчето на спирачката работело като копчето на съединителя. А според моя FES не е така. Натисната спирачка - стойност ОN, натиснат съединител - стойност OFF. Ненатисната спирачка - OFF. Ненатисна съединител - ON.
        ...

        Comment


        • MES показва - released & pressed. Мисля, че говори достатъчно.

          Тази машинка не е само за темпомпата !
          На 145/браво/а/мареа изплюва пластмасовата резба, налгася се, лепи се с лепило и проблема се решава. При 147/156 се прецакват явно вътре контактните повърхности.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            "Копчето" на съединителя реално е стоп машинка. Често се случва да се размести от леглото си или с времето като остареят пласмасите и се чупят държачите и застава в положение което не реагира на натиска на педала.
            Най-вярния тест е с темпомата, ако работи значи всичко е ОК.
            Интересното е че компа си търси инфо от това "копчи" и набива грешка ако не се държи коректно.
            Изчетох всичко дето дадохте като информация за така нареченото "копче" на съединителя . Грешката я махнах и после използвах темпомата , закачих пак колата и я нямаше ? да взимам ли други мерки или да оставя така нещата ? какво бихте казали ?
            Last edited by alfa_romeo_forever; d.m.y г., 16:03.
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • Здравейте ! От тази вечер съм във форума и не знам може ли да се пусне нова тема .. видях че тази тема е активна, затова пиша тук, въпреки че проблемът ми няма общо с темата .. Купих алфа 147 2.0 туин спарк, 2002г., с развален мотор и като го отворихме счупен клапан , няколко криви , съответно буталото има дупка.. надолу към вала и лагерите всичко е наред .. до тук всичко добре .. като отидохме да купуваме бутало, се оказа че е по- дълго ,56мм, а моето е 53мм .. това е на най- дългата част, перпендикулярно на буталния болт и отдолу погледнато буталото е елипсовидно,а другите са кръгли ..звънях на над 20 обяви и обиколих всички морги и все така .. всички са по 56мм и кръгли .. някои казват, че до 2002 е един модел след това друг, ама уж ги имат и 2та модела и са все по- дълги.. и не знам какво да права .. чудя се дали не е някакъв умрел тунинг това .. или нещо друго .. не знам, надявам се вие да кажете .. и се извинявам, че пиша тук и ако може да се премести публикацията на правилното място, благодаря ви ! )

              Comment


              • Ми тема може да пускаш във всеки раздел, има бутонче "нова тема", пишеш и заглавието в горното поле после долу си описваш проблема и те така.В правилния раздел си, можеш да пишеш във всяка тема която не е заключена, независимо дали е активна или не.Дори и от две години да не е активна и да е на 50-та страница ако щеш, автоматично става активна и се премества напред, стига това което питаш да е за съответната тема.Неуместно би било да зададеш този въпрос в тема за чистачки или спирачки примерно.По въпроса който задаваш не мога да ти отговоря, ще изчакаш някой компетентен.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • Първоначално публикувано от Tix0mir Покажи съобщение
                  Здравейте ! От тази вечер съм във форума и не знам може ли да се пусне нова тема .. видях че тази тема е активна, затова пиша тук, въпреки че проблемът ми няма общо с темата .. Купих алфа 147 2.0 туин спарк, 2002г., с развален мотор и като го отворихме счупен клапан , няколко криви , съответно буталото има дупка.. надолу към вала и лагерите всичко е наред .. до тук всичко добре .. като отидохме да купуваме бутало, се оказа че е по- дълго ,56мм, а моето е 53мм .. това е на най- дългата част, перпендикулярно на буталния болт и отдолу погледнато буталото е елипсовидно,а другите са кръгли ..звънях на над 20 обяви и обиколих всички морги и все така .. всички са по 56мм и кръгли .. някои казват, че до 2002 е един модел след това друг, ама уж ги имат и 2та модела и са все по- дълги.. и не знам какво да права .. чудя се дали не е някакъв умрел тунинг това .. или нещо друго .. не знам, надявам се вие да кажете .. и се извинявам, че пиша тук и ако може да се премести публикацията на правилното място, благодаря ви ! )
                  147-ците са с ЦФ3 мотор, а болшинството по моргите са ЦФ1 и ЦФ2 от Алфа 155/145/146/156.

                  Ако не ти се занимава да търсиш от ЦФ3 мотор, вземи си читави 4 бутала с биели + колянов вал от ЦФ2 мотор, които ги има бая по моргите...
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Въпросът е, че не само по морги, а и по много обяви звънях, които са конкретно на 147ци и всички са с по- дълги бутала(56мм и няколко десети) .. за вариантът, който ти казваш, го обмислям и аз .. даже само буталата да смена, без биелите, биелите са същите на размер, предполагам и валът.. А като я мерих е с 10 грама по- лека само .. а буталото общата дължина е с 3мм по- дълга, но от биелния болт на горе е под милиметър по- дълго и вероятно няма да има проблем, ако се сложи по- дебела гарнитура например..има и неметална, проверих, която е 1,8мм даже ме притеснява, че е прекалено дебела и не знам дали няма да се промени нещо компресията, а и на тия другите бутала и горивната камера е малко- по плитка и може също да е проблем .. дайте мнение, как мислите )))

                    Comment


                    • Колеги имам вапрос , понеже се самоубочавам сам да си правя диагностика и искам да си видя стойностите на дебито , това ли е то intake air quantity или ? как е записан ?
                      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                      Comment


                      • Точно!

                        Към пост 1954
                        Last edited by angelovi69; d.m.y г., 12:06. Основание: Към пост 1954
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tix0mir Покажи съобщение
                          Въпросът е, че не само по морги, а и по много обяви звънях, които са конкретно на 147ци и всички са с по- дълги бутала(56мм и няколко десети) .. за вариантът, който ти казваш, го обмислям и аз .. даже само буталата да смена, без биелите, биелите са същите на размер, предполагам и валът.. А като я мерих е с 10 грама по- лека само .. а буталото общата дължина е с 3мм по- дълга, но от биелния болт на горе е под милиметър по- дълго и вероятно няма да има проблем, ако се сложи по- дебела гарнитура например..има и неметална, проверих, която е 1,8мм даже ме притеснява, че е прекалено дебела и не знам дали няма да се промени нещо компресията, а и на тия другите бутала и горивната камера е малко- по плитка и може също да е проблем .. дайте мнение, как мислите )))
                          Точно това дето си намислил съм го правил и колата се движи и до днес в Гърция, вече повече от 40000км.
                          Разликата от буталния болт нагоре си я обира по- дебелата гарнитура без проблем, за надолу не съм се и замислял тогава когато съм го правил - преди 5-6години.
                          Ама явно няма проблем...
                          То тогава нямаше и много избор по моргите за части за 2,0 тс. Един колянов вал струваше повече от цял мотор сега.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • Колеги,часновника в алфата ми изостава с 15-тина минути,сверявам го,след няколко дена пак изостава.Възможно ли е слаб акумулатор,или на друго място е проблема.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • Да не е свършила батерийката на ръчния ти че да се заблуждаваш.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Не носа ръчен,сверявам го по телефона
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X